Bråk

Idag har vi ritat katter, och en kanin. Blev rätt bra faktiskt. Imorrn ska de få måla är det tänkt. Sen har jag tänkt att det ska bli lera. Efter det får vi se hur intresset är. Vi ska ju framkalla bilderna oxå.

På förmiddagen blev det bråk om mig. Vi hade varit på en skola i närheten och lekt, sen när vi skulle gå hem blev det bråk för att två tjejer ville hålla i mig. Jag försökte förklara att det gick alldeles utmärkt eftersom jag ju faktiskt har två händer, men den ena tjejen sa att man faktiskt måste hålla i den man höll i när vi gick dit vilket den andra inte hade gjort. Uj uj... Men de lugnade ner sig efter ett tag och sen var allt bra.

Gick bra på jobbet idag. Tyvärr måste vi vänta på den som stänger numera så det kan bli sent. Idag hade jag tur och hann precis med bussen. Såg den komma när vi hade blivit utsläppta ur gallerburen så det var bara att kuta.

Usch vad jag e trött. Måste försöka komma i säng snart. Får skriva mer imorrn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback