Bobby

Sådär. Nu har jag bokat en tid i tvättstugan. Kl 7 imorrn... Härligt... Men då har jag ju iaf rena kläder i helgen, och det e ju bra. :)

Ikväll ska jag kolla på "165 Hässelby", för att se om jag ser några gamla vänner. E nog snarare Jimmys vänner som är med tror jag... Men min gamla jobbarkompis Ayesha ska iaf vara med, så mycket vet jag iaf. Kanske e urdålig, men det kan ju va kul att se iaf.

Innan dess ska jag iaf kolla på "Efterlyst". Lär väl sitta här och grina eftersom det ska handla om Bobby, 10-åringen som torterades och mördades av sin egen mamma och hennes karl. På Expressens hemsida står det hur man via sms kan vara med och påverka att Bobby får en värdig begravning samt skänka pengar till BRIS. 25 eller 50 kr kostar det, inte dyrt, 25 kr kan man alltid avvara. Det är för många barn i Sverige, och i resten av världen, som far illa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback