Basgruppsdag igen

Jo, jag vet att man egentligen inte bör säga upp sig innan man skrivit på papper på nya jobbet. Problemet är att jag inte ska träffa Sandra och skriva papper förrän den 15:e... Så det vore ganska bra att säga upp sig nu... Men men... Ska grubbla lite på det där. Sandra är ju lixom kompis med Sara, så det borde va lugnt tycker jag.

Jaha... Basgruppsdag idag. Har väl inte lärt mig så mycket nytt men det har varit otroligt intressant att få ta del av andras erfarenheter från deras vfu-platser. Blir dock lite trött på vissa personer som e sååå tröga och underliga... Nämner inga namn...

Mötte Madde på vägen från kyrkan. Hon tyckte vi borde gå ut och äta nån dag, jag hon, Malin och Johan. Får väl se om vi får ihop det.

På fredag ska jag kanske gå och kolla på Saras kompis Henriks band på Kgb. Hon har iaf fixat in mig på gästlistan. Verkar skoj, tyckte att de var väldigt bra sist iaf.

Nä, ska väl ta och städa klart här så jag kan ta mig in till stan sen. Finns ju en väldigt vilsen dal-mas där som jag måste möta upp... ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback