Typ död...

Är helt slut... Var inte hemma förrän 19.00...

Idag hade vi sångsamling sen gick vi ut i kylan... Vissa barn grät för att det va så j-a kallt. Vi försökte få dem att röra lite på sig men det va ju inte det lättaste. Islyktan blev väldigt bra, men det är ju inte så mörkt ute längre. Barnen är ju inte kvar på förskolan så länge.

Strax efter fyra var det bara tre barn kvar på avdelningen. Jag, Kerstin och Lena satte oss och pratade om barnen i gruppen. Det var intressant att få vara med och det var kul att de lyssnade på vad jag hade att säga oxå. Dök upp många nya dilemman i mitt huvud efter mötet...

Blev telefonterrad igen nu på kvällen... Att man inte ger upp! Har jag inte svarat de senaste 100 gångerna lär jag ju inte göra det nu heller...

Imorrn är det onsdag, då har snart halva arbetsveckan gått, skönt... :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback