Soft

Trött... Som fan...

Den här kvällen var väl lite bättre än gårdagen, ingen huvudvärk iaf. Flera av kassorna var paj, Jocke var skitförbannad på de som hade "lagat" kassan som inte ville ta emot femhundringar... Han lagade den själv till slut men strax innan stängning gick den sönder igen...

För alla blekfisar därute kan jag tipsa om Dove:s nya bodylotion med brun-utan-sol-effekt. Jag är snart brun som en pepparkaka. ;)

Färgade håret nu på kvällen. Såg i spegeln på jobbet att håret såg förjävligt ut, så jag kände att jag var tvungen att göra något.

Nån som vill gå och se Ice Age 2 med mig nästa vecka? Har kupong, gå två för 120 kr! Och jag vill se filmen för den verkar askul!!! Säg till bara. Försten som frågar får hänga med. :)

Dagis imorrn, soft (som min käre bror brukar säga...).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback