Plugg-paus

Hm... Undrar vad det är för fel på mitt kaffe... Smakar inte som det brukar...

Har tagit en liten paus i pluggandet. Är lite frusen så jag tänkte att jag skulle värma mig med lite kaffe, men som sagt, det smakar lite skumt. Måste nog ändra inställningarna på bryggaren.

En bok avklarad i alla fall! Eller alltså inte en HEL bok, men ett kapitel ur den... Var det som skulle läsas i den. Skönt... Skulle ju aldrig hinna läsa fyra hela böcker idag. Varför ska det alltid vara så krångliga ord i kurslitteraturen? Man läser och läser och så stannar man upp och undrar vad fan det har stått på de sista tio sidorna... Men men...

Blev konstig frukost idag, blodpudding... I brist på annat... Ska nog gå och handla lite sen.

Nähä, om man skulle ta och ge sig på nästa bok. Snart... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback