Please shoot me...

Shit vad jag är trött på det här... Förkylningen alltså. Kan ingen skjuta mig eller nåt? Ja, jag vet att jag är gnällig, men ändå... Please...

Ska åka till jobbet snart, yey... Har bränt en skiva till Ellen, hoppas hon blir glad. Lovade ju att jag skulle göra det förut.

Hittade lite saker hos mamma... Var uppe hos henne och tvättade lite förut. Måste försöka förtränga... Och NEJ, tänker inte säga vad det va...

Någon har etsat sig fast i min hjärna... Fast jag måste erkänna att det är rätt så trevligt... ;)

Nä, ska gå bort till centrum och botanisera på Naturapoteket innan bussen går. Måste kurera mig snarast möjligast! E ju fest å annat trevligt på lördag!

Kommentarer
Postat av: Ida

Hoppas det gick bra på jobbet.Igår när jag jobbade var det en tant som handlade 3 st mikromat för 59kr(extrapris denna vecka du vet) och en fil för 10kr.Så när jag säger att det blir 69 kr frågar hon "det var väl 3 för 59?" Vad tror hon?Det är väl bara att räkna i huvudet?!tänker jag men svarar "ja, rabatten är dragen" Då fortsätter hon"eller måste jag dra mitt ica-kort för att det ska dras av?" Hallå?Vad svarade jag nyss? När hon sen har betalat ställer hon sig och läser kvitton noga,ifall det inte hade blivit 3 för 59 kr för maten...Suck! Man bli så trött på alla dessa tanter!!Och alla andra människor för den delen:)Man blir verkligen antimänniskor i det här yrket. Hej då!Kram!

2006-03-15 @ 16:37:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback