Otakt

På torsdag ska jag till Stadsteatern och se En midsommarnatts dröm. Ska bli kul. På stora scenen. Har själv stått där en gång. Gick i trean då. Vi var ca 180 elever från skolan som sjöng vårsånger tillsammans med ett antal kända skådespelare på stadsteaterns stora scen. Det var länge sen, men jag kommer ihåg att det var väldigt kul. Men enligt somliga hoppar jag i otakt i slutet... :)

Snart är det mysigt igen i mitt lilla hem. Har sett rätt illa ut här ett tag. Brukar alltid bli så efter ett skolarbete som ska lämnas in, så snart är det väl stökigt igen...

Ärligt... Kan han inte bara säga någonting? Några ord bara... Så man vet... 

Ska sova nu. Hoppas på en bra dröm som inte vill ta slut... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback