Något av det bästa...

Något av det bästa som finns är att få somna och vakna upp med någon bredvid sig, någon man tycker om. Den lyxen hade jag inatt. Det var väldigt mysigt.

Jag hoppas verkligen att jag inte smittat honom med min hemska förkylning bara. Får hoppas han förlåter mig i värsta fall.

Igår ringde pappa och typ grät i telefon för att han kände sig ensam nu när han fått veta att mamma har en ny. Vi pratade rätt så länge. Jag tycker alltid att det är svårt att trösta sina föräldrar, det ska ju va tvärtom lixom, de ska trösta mig... Låter det själviskt? Eller förstår ni hur jag menar?

Nu på eftermiddagen har jag varit hemma hos mormor och morfar på middag och tårta eftersom morfar fyller år. Julia lekte affär med mig och kom och gav mig pengar lite då och då, fast hon "köpte" aldrig nåt. Efter ett tag kom hon och krävde tillbaka pengarna. :) Hon har nog inte riktigt fattat hur det funkar ännu...

Va på jobbet och handlade på hemvägen. Tessan tyckte jag va knäpp som kom dit när jag va ledig... Det tycker iofs jag med...

Blir väl sängen tidigt idag, känner mig lite hängig och så måste jag plugga imorrn... Härligt... Typ inte...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback