lot's of våfflor

Uäck... Mår illa... Men men... är det våffeldagen så är det, klart den ska firas ordentligt! Lot's of våfflor helt enkelt!

Idag har jag shoppat! Hittade så mycket fint, ville köpa allt allt allt både på Stockhome och på Lagerhaus! Hittade ett alldeles precis lagom stort diskställ, urbra ju! Och ljus i massor! Ska nog köpa några fler ljushållare nästa gång, de verkar sitta bra. Haha, hann inte mer än skriva detta innan den trilla ner... Ok, kanske inte ska köpa fler då... På Stockhome fanns ursnygga burkar att ha typ te och pasta i, men e lite osäker på om de passar här. Tyvärr glömde jag att jag skulle kolla lite på Indiska oxå, men det va nog lika bra det för jag orkade knappt bära hem det jag redan köpt.

En kändisspaning blev det oxå. Rikard Wolff var på Hemköp och shoppade. :)

Undrar vad man ska hitta på nu då... Städa? Låter tråkigt, inte speciellt stökigt här heller. Skulle behöva ta mig till Ikea men då vill jag ju helst ha nån med bil med mig för jag orkar inte bära hela vägen hem, dessutom är Ikea inte så trevligt på löningshelger.

Pratade med syrran igår, hon är orolig för pappa och det är jag med. Nu fick jag ju veta att han äter några tabletter som ska motverka hjärtinfarkt eller något sånt oxå, så då blev jag ännu oroligare. Usch...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback