inget spännande

Har inte hänt så mycket spännande idag.

Fick värsta chocken imorse när jag kollade ut genom fönstret. Snön vräkte ner... Dåligt... Jag har absolut inga bra kläder för blött vinterväder, skulle egentligen behöva det när jag är på förskolan. Men är man fattig student så är man... Eller fattig och fattig... Men det finns ju iaf roligare saker att lägga pengarna på.

Men snön va nog mitt fel ändå... Köpte en vårjacka igår, va nog därför det snöade. Har inte bestämt mig för om jag ska behålla den än. Ska kanske kolla lite andra butiker på måndag, kanske hittar nån bättre, fast den här känns rätt bra.

Behövde inte vara ute något alls på förskolan idag. Fick vara med på planeringsmöte och handledarmöte, mycket intressant. En liten flicka var så söt imorse när jag kom, "Jag fick ingen kram av dig förra gången när du gick" sa hon. :) Så hon fick en idag istället. Hon är så gullig, hela förskolans lilla prinsessa, bokstavligen. Hon älskar rosa och vill alltid ha kjol eller klänning på sig för att hon ska känna sig som en prinsessa. Om hon inte har en egen klänning eller kjol på sig när hon kommer till förskolan tar hon en från högen av utklädningskläder. :)

Usch, jobba imorrn... Men sen ledig två dar i sträck, så jag ska inte klaga. Jag får ju som en helg ändå. Ska förmodligen fika med Sara på måndag, så kan hon äntligen få sin present... Hey, bättre sent än aldrig... Typ...

Ska nog sova snart. Har fortfarande inte tagit mig ur min svacka. Orkar knappt ta mig ur sängen på morgnarna...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback