huvudvärk

Usch... Har värsta huvudvärken och ska åka till jobbet och drygt en timma... Vill inte! Ska i alla fall fråga Inger om jag kan få ta ut min sista semesterdag på min födelsedag, har ingen lust att jobba då. Tänkte ju fixa lite fest, eller vad man nu ska kalla det...

Ringde förskolan idag, ska dit på fredag. Lika bra att passa på när man är ledig. Hoppas bara att man inte blir sjuk igen.

Jag vet inte om jag gjort något eller sagt något, eller om det bara är mycket just nu... Man undrar lite...

Jag är inne i nån slags djup energisvacka, orkade knapp kliva ur sängen imorse. Skulle behöva åka och träna eller i alla fall gå en promenad. Kanske borde börja äta nån slags vitamintabletter, frågan är om det hjälper. Såhär kan jag ju inte ha det. Kommer ju inte orka med skolarbetet heller om jag inte får ordning på det hela.

Ska försöka ta en "power-nap" nu... Gäsp...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback