Funkar

Äntligen fungerar mitt bredband igen! Har varit värsta krånglet de senaste dagarna. J-a Upc...

Är jätteglad att jag följde med mamma i torsdags, trots förkylningen. Det va ju så många pensionärer där så jag var ju garanterat inte den som hostade mest... Blev lite irriterad på tanten bredvid mig som satt och sprayade nässpray över mig... Hon verkade inte ha fattat hur den skulle användas...

Pjäsen var sååå rolig! Och skådespelarna var jättebra! Rekommenderar den verkligen, En midsommarnatts dröm på Stockholms Stadsteater.

Förkylningen verkar ge med sig lite nu. Sov väldigt bra inatt, utan andningssvårigheter och hosta. Får väl ta det rätt så lugnt idag med. Ska gå och duscha nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback