Fel låt vann

Jävla Carola...

Kom till Sara vid fyratiden igår. När vi hade städat och fixat lite åkte vi till Sköndals centrum och handlade. Tina kom lagom tills vi var klara. Vi gick till pizzerian där Sara bjöd på middag. Bakom mig satt ett gäng tanter och hade väldigt svårt att bestämma sig för vad de skulle beställa. Det var rätt roligt att lyssna på dem fast vi oroade oss för att vi kanske blir likadana om typ 40 år... Skrämmande...

Kvällen var rolig. Vi var lagom många i Saras lilla lya. Hälften av tjejerna hette Johanna. :)

Det blev lite dålig stämning när Carola vann melodifestivalen, vi försökte ringa på Andreas Johnsson flera gånger men det var inte så lätt att komma fram. Efter ett antal försök lyckades vi, men det hjälpte föga...

Vi stängde av tv:n och lyssnade på Manson och Rammstein istället. :)

Gjorde sällskap med Tina, Johanna, Johanna och Kalle. Tina tog bussen mot Tyresö i Norra Sköndal och vi andra skiljdes åt vid Gullmarsplan.


Stackars Fager var trött när han kom och mötte mig. Tur att han hade sovmorgon idag. Så mysigt att sova tillsammans. Skönt att förkylningen nästan är borta, jag hoppas jag inte störde honom alltför mycket.

Kom hem strax efter två och sen dess har jag knappt gjort något alls. Mest sovit och lyssnat på musik med texter som består av ord som man önskar att man någon gång fick höra.

Jaha... Ny vecka på G och jag har inte en aning om hur det är tänkt. Tror att det är så att man ska jobba med examinationsuppgiften hela veckan och lämna in den på fredag. Får nog ta kontakt med nån i studentarbetslaget och dubbelkolla, så jag inte missar något. Hoppas att de inte har lagt in något mer på schemat. Har jag 4-5 dagar på mig borde det inte vara något problem att skriva uppgiften, trots att jag inte haft energi att plugga något.

Löning på fredag! Yey!


Kommentarer
Postat av: Sophia

Håller med, fel låt vann! :/ Hoppas inte att det blir fiasko i Aten.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback