......

Examinationsuppgiften lär ju gå åt h-e... Åkte aldrig till skolan idag. Mådde inte så bra imorse. Jag gick upp i god tid och så men efter ett  tag var det bara att ge upp och gå och lägga sig igen. Sov länge, jätteskönt. Fast grannen spelade musik på högsta volym... Iofs var det James Blunt så det va ju bra musik. Men han spelade "Goodbye My Lover" om och om igen. Jag gillar den låten, men om man spelar en låt för mycket så tröttnar man ju på den. Får upplysa honom om det nästa gång jag möter honom i trappen.

Börjar känna mig bättre nu i alla fall. Köpte ju tonvis med naturläkemedel igår. Fanns t o m tabletter mot nästäppa, yey!

Imorrn är det basgruppsdag. Usch, måste de lägga den på en fredag. Slutar ju så sent. Typ halv fyra... Hoppas den ska handla om något intressant. Förra gången var det ju bra. Då var inte den där urjobbiga kvinnan där. Jag får panik när hon pratar. Vill gärna slippa henne imorrn med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback