Blahh

Amen va fan...

Jag är världens sämsta skolarbetsskrivare... ;(

Mamma ringde förut...
 
Hon: "Jag åker till Kalmar imorrn."

Jag: "Eh... Jaha..."

Hon: "Ja... Jag och Jorge ska köpa en van..."

Jag: "Eh... Jaha... Bara sådär...?"

Hon: "Ja, vi har kollat runt en massa på blocket."


Jag: "Oki..."


Jaja... Om de har råd att köpa en bil bara sådär förväntar jag mig en schysst födelsedagspresent! Hehe! :) Önskar mig Hästens anatomiska sovkudde! Men det är ju ett tag kvar.

Lönen va lite dålig den här månaden såg jag idag när jag loggade in på banken för att betala alla trevliga räkningar. Va ju sjuk nån dag så det var väl därför. Men blir mer nästa månad för jag hade ju två semesterdagar nu, bra bra.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback