Basgruppsdag

Mötte Malin från jobbet i tunneln vid stationen idag när jag var på väg till kyrkan. Hon skulle också på basgruppsdag, fast i Riddarhuset.

Jag var den enda från mitt studentarbetslag som kom idag, Johan va borta. Kanske är sjuk? En glad överraskning var i alla fall att vi fick sluta 13.00 istället för 15.30, väldigt skönt.

Inte så ansträngande dag. Först fick vi välja ut en favoritbild från ett antal svartvita foton. Sen skulle man berätta om sitt namn och sen förklara varför man valt just den bilden. Sen spelade vi "Värdegrundspelet", det var kul, hoppas vi kan göra något liknande flera gånger. Vi kom in lite på "keps-dilemmat" också så det var ju tur att Sussi inte var där för jag höll på att bli riktigt förbannad sist vi hade den diskussionen. Då hade hon inte ett enda vettigt argument...

Råkade handla lite för mycket på vägen hem... Fick en chock nu när jag kollade kontot... Kanske inte skulle ha köpt det där linnet... Eller örhängena... Att jag aldrig lär mig... Jaja, en vecka till löning!

Undrar när jag ska till Sara imorrn. Får nog ringa henne.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback