.......

Mamma var här förut och hämtade lite grejer. Jag berättade om pappa, men det var ju rätt så korkat av mig. Så fort jag nämnt honom började hon tjata om hans drickande. Jag ville bara hålla för öronen och skrika. Men jag sa bara att det inte är hennes problem, så hon skulle bli tyst. Ibland säger hon så j-a onödiga saker...

Skulle vilja måla om badrummet, typ svart. Ja, jag vet, svart är mörkt... Hittade värsta snygga duschdraperiet på Lagerhaus, skulle bli så coolt tillsammans med svarta väggar och röda detaljer. Men men... Nytt golv skulle jag vilja ha oxå, schackrutigt skulle ju passa utmärkt. Nytt golv skulle man för övrigt vilja ha i resten av lägenheten oxå, gärna rätt mörkt, nån slags parkett. Men nu är det ju så att det är en hyreslägenhet så det lönar sig ju inte riktigt.

Ne, jag har inget liv... Usch...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback