.......

Gick hem tidigare från förskolan igår. Va rätt så hängig så Kristina tyckte att jag skulle gå hem och vila. Stannade till efter lunchen.

Sara fick komma över på kvällen iaf. Vi skulle ju ändå bara äta lite mat, prata och kolla på tv. Hon la in lite ny musik på sin mp3 spelare oxå. Internet funkade inte, väldigt irriterande.

När jag hade följt Sara till centrum strax efter 22 och var på väg tillbaka trodde jag att jag skulle dö. Va så himla trött och det kändes som att det var minst 100 minusgrader ute. Jag hade jätteont i halsen av allt hostande oxå. Men jag lyckades ta mig hem och få i mig hostmedicin och två Ipren, sen somnade jag rätt snabbt.

Vaknade 06.40 imorse... Fråga mig inte varför... Lyckades somna om som tur var. Ringde och sjukanmälde mig, känns jobbigt men man blir ju aldrig frisk om man inte är hemma. Fast snart ska jag in till stan för mamma tvingar med mig på teatern, hon lyckades inte få tag på någon annan som kunde. Jag vill ju gå men jag vill ju inte sitta och hosta och förstöra för alla andra... Får försöka hålla hostan inne i ca 2,5 timmar...

Idag är det dock en klar förbättring från igår. Imorrn ska jag sova länge så det är förhoppningsvis ännu bättre då. :) I wish!

Måste gå nu. Wish me luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback