.....

Sååå seg... Orkade inte ta mig till skolan idag... Kollade på planeringen för idag och det såg inte ut som om jag skulle missa något viktigt så jag messade Alexandra och frågade om hon kunde ta papper och sånt åt mig. Kan skriva av hennes anteckningar imorrn.

Sov väldigt gott inatt. Drömde en underbar dröm imorse... Tyvärr vaknade jag när det  höll på att bli riktigt trevligt... ;) Försökte somna om men det gick inte. Synd... Hade gärna stannat där, i min dröm, länge länge...

Har hostat jättemycket nu på morgonen. Kanske var dumt att träna i tisdags. Men det är så frustrerande att inte kunna gå till gymmet. Dessutom betalar jag ju för det.

Ska duscha snart, å sen försöka skriva lite på uppgiften. Vygotski och Piaget... Yey...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback