Snurrig

"I know I'm rare
You stop and stare
You think I care
I don't
You talk real loud
but You ain't saying nothing cool
I could fit Your whole house in my swimingpool"
(Pink)

Är helt snurrig i skallen av allt som ska tänkas på när man stänger... Kommer jag någonsin lära mig? Skruva ihop stolar kan jag iaf! ;) Fyra stycken hann jag med. Kom ju kunder och störde hela tiden... 

Har lyckats få en tvättid till kl 07 imorrn, bra bra, inte så kul men nödvändigt.

Imorron kväll ska jag träffa Cissi och Linda för en fika. Sen på onsdag är det shopping med Sara.

Tog lång tid att  ta sig hem idag. Tågen går tydligen bara halvtimmestrafik, missade en precis vid Centralen... Får börja sova hos Ida när jag stänger helt enkelt... ;) Närå, men förhoppningsvis kan man träffa vänner efter stängning ibland, 19.15 är ju inte så sent. Lite "party" på Idas balkong nån kväll vore ju inte helt fel, dessutom var deras gästsäng väldigt skön... ;) Hihi!

När jag kom till jobbet hade Sandra fixat en ny tröja åt mig och så fick jag en påse med grejer. Värsta schysst. Det var ett illgrönt kakfat med flera våningar och två illgröna stora fat. Jag som älskar grönt! ;)

Kommentarer
Postat av: Annika

Jag slutar nästan alltid 19.30 så säg bara till när du vill ses!! Kram

2006-06-27 @ 07:59:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback