Sjukanmäld

Only one left! Yes! Nu pratar vi tyvärr inte om examinationen... Hade ju varit nice, bara en sida kvar lixom, eller ett ord... Nä, här pratar vi andra, mycket roligare grejer!

Men men... Nu över till examinationen. Är faktiskt minst två sidor kvar att skriva. Det ska refereras till böcker och hållas på... Usch! Undrar hur man gör såna där fotnoter Cissi brukar göra? I'm lost in the datadjungel... Elisabeth skrev i sitt mail igår att det "inte va hela världen" om arbetet inte är klart imorrn... Gjorde ju att man slappnade av ännu mer... Inte bra alls. Men jag tänkte att om jag försöker göra det nästan klart idag, om det nu inte blir klart, så kan jag ju finslipa på det imorrn och maila in det senast på fredag. Varför ska jag alltid va sjuk när det ska skrivas?

Ringde och sjukanmälde mig förut. Måste försöka kurera mig, och plugga. Känns som att jag har feber idag med... Har ju ingen termometer, mkt dåligt. Kan man ha feber i över en vecka? Låter väl inte så bra? Nä, jag har nog inte feber, men jag kan ju inte påstå att jag är pigg iaf.

En bra grej: gick och väntade på att det skulle dras 600 kr från mitt konto för den där grejen jag köpte. Har ju inte vågat röra de pengarna. Men idag såg jag att de var ju dragna för länge sen! Så nu har man lite pengar som man kan gå och handla för. Har ju inget alls hemma...

Hungrig... Kanske ska pallra sig bort till affären på en gång...

Kommentarer
Postat av: Ida

Vad är det för roliga saker du skriver om då?Vad är det för "en sak kvar"?!Nyfiken!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback