Näst sista

Usch... Varje gång jag hör Rihannas låt "Unfaithful" får jag tårar i ögonen...

Näst sista Ica-dagen idag. Börjar 16.45, skönt. Är nog mycket folk idag och imorrn. Måste tömma mitt skåp oxå. Mamma ska komma och hämta mig imorron kväll har hon lovat. Jag har väl en del kläder och sånt som ska hem och tvättas.

I torsdags när jag kom till jobbet vid 10-tiden blev jag glatt överraskad över att se Lotta i omklädningsrummet. Hade ju inte sett henne sen innan rånet. Hon var på väg hem. Hade varit på jobbet ett par timmar för att känna efter hur det kändes. Hon sa att det inte alls kändes bra. Hon ville allra helst bara åka hem och gömma sig under täcket sa hon. Dumma rånare... ok att de tar pengar, men att sabba någons liv sådär... Fan...

Kollade mitt konto tidigare idag, lönen kommer in imorrn. Får väl drygt 500 kr mer än vad räkningarna äter upp... yey... Ska man skratta eller gråta?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback