Min lediga dag!

Så underbart att va ledig en dag som denna!

Gick upp tidigt imorse och gick en långpromenad. Vi har ett rikt djurliv här i Jakobsberg... ;) Först mötte jag en orädd hare. Sen kom jag bort till stallet. Älskar att gå där, hästarna e så fina och välryktade och så luktar det så gott, tro det eller ej. Idag var en av hästarna extra glad och gjorde en massa galoppsprång i sin lilla hage. När jag hade tagit mig över den första färisten på min väg höll jag nästan på att trampa på en andmamma och hennes grupp med fluffiga ungar. De var sååå söta. Mamman hade redan hoppat ner i det lilla vattendraget och ungarna hoppade efter en efter en. Jag stod kvar och kollade tills alla hade hoppat i. Hade ju gärna velat klappa en unge men det hade nog inte andmamman gillat så jag lät bli.

Efter att jag hade kommit hem och duschat ringde jag mormor och kollade att hon skulle vara hemma. Sen åkte jag till jobbet och handlade lunch till henne och mig. Promenerade från jobbet till mormor, varmt... MEN! Man får inte klaga... ;)

Vi åt lunch när jag kom dit, sen tog vi fram solstolarna. Mamma kom lite senare., mkt bra för då slapp jag åka buss hem. Fick t o m åka cab hem för Jorge hann oxå komma över till mormor innan det var dags att åka hem. Har fått rätt bra färg idag. Dumt bara att man ska jobba resten av hela veckan, instängd i butiker... utan sol...

Verkar som att jag ska va postansvarig imorrn... Känns ju jättebra med tanke på att jag tappat en massa kunskap om t ex hur man skickar paket och sånt... verkligen... Blir ju intressant att se hur det går...

Grey's anatomy snart! Dubbelavsnitt! Yey! ;)

Kommentarer
Postat av: Cissi

Grey's anatomy in my heart! Cissi får dock inte kika på de för killen SKA titta på vm *s* Menmen, bara att banda & kolla när tillfälle ges. Spännande är de i alla fall, tihi.. Ha en mysig tv-stund i soffan.. puss

2006-06-13 @ 20:54:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback