Midsommar

Dagen igår gick fort. Tur var väl det, höll på att bli galen på ljudnivån i kassalinjen. Satt å drömde om Duka, där är det minsann tyst och lugnt.

Hade flera stycken kunder som hade grejer som de inte skulle handla. "Och ändå har du släpat med dig den ända hit..." hade jag lust att säga... Om man nu ångrar sig får man väl fan gå tillbaka med grejerna. Tror de att man har ett kylskåp i kassan där man kan ställa deras filmjölk? J-a puckon... Ja ja, inget mer sånt nu!

Har lagt min rostbiff i marinad nu. Ska ju grilla ikväll! Åker väl härifrån vid 11-tiden. Ska bli skönt att träffa folk, har känt mig isolerad från omvärlden de senaste veckorna.

Fick en räkning till igår, den var på ungefär så mycket som var kvar av lönen, härligt...

Ha en trevlig midsommar! Det tänker jag ha! Trots allt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback