Lottvinst

Blev mycket irriterad igår när jag skulle blogga och det inte fungerade. Hade skrivit en hel del men det gick inte att spara texten. Som tur är brukar jag alltid kopiera texten innan jag trycker på "spara & publicera" knappen. Det här var ju lixom inte första gången det blir problem.

Lååång dag igår...

Jag hade tvättstugan från kl 07.00. Tvättade bara det allra viktigaste för jag hann inte mer.

Sen bar det iväg till skolan. Efter en stund kom Cissi oxå. Hon sa att Linda oxå tydligen skulle va på skolan, men jag hade inte sett henne. Cissi ringde, Linda var förvirrad... Men vi hittade henne! Yey! ;) Gick och köpte bröd och dricka till avslutningsfikat. Det blev en trevlig avslutning på terminen.

Efter det åkte jag till jobbet, fick sällskap av Cissi ända till Vällingby.

På jobbet var det rätt så lugnt, brukar va det när det är fint väder. Ha ha, Malin var jätterolig igår. Hon frågade hur jag jobbar på lördag. Jag svarade att jag jobbar 10.00-19.30. "Men åh, stackars dig... Då missar du ju matchen..." Jag bara kolla på henne... "Ehh... Jo... Det e ju jääättesynd... Verkligen..." ;) Hon bara skrattade. Alltså fotboll kan va kul att titta på om man är ett gäng som samlas framför tv:n eller så, men annars inte...

Köpte en trisslott av Teka, vann hela 50 spänn! Ujujuj... Vet inte vad jag ska göra med alla pengarna... Typ köpa två nya lotter kanske.

Inget kul alls på tv igår på kvällen, dåligt tycker jag. Men min skiva hade kommit! Har den på nu, men jag tror den är bättre på mkt högre volym.

Idag är det min första introduktionsdag på Duka, nervöst men spännande. Ska duscha nu.

Wish me luck today! Please... ;)


Kommentarer
Postat av: Annika

Lycka till då! :) Vilken butik är det?? Kram

2006-06-09 @ 11:03:30
Postat av: Cissi

Lycka till hjärtat! Vet att du kommer briljera med din charm. puss

2006-06-09 @ 13:59:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback