Ingen skola

Dum dag idag...

Trodde ju att jag skulle vara i skolan vid 09.00, men icke... Var ingen annan där så det var bara att åka hem igen. Mådde inte bra, så det hela kändes otroligt onödigt. Kändes som att jag skulle somna på tåget.

När jag kom hem gick jag och la mig men fick inte sova för telefonen ringde. Var tvungen att maila över mina uppgifter till Sandra på Duka så att hon kunde skriva ett anställningsbevis.

Hade fått mail från andra Sandra idag! "Plutten" har kommit till världen, den 2 juni såg han dagens ljus. ;) Hoppas man får se honom snart.

Usch, min hals är helt svullen. Så trött på det här.

Sov ett par timmar nu på eftermiddagen. Sen lyckades jag ringa ett par viktiga samtal oxå. Känns bra att man äntligen gjort det iaf, jag är tyvärr väldigt duktig på att skjuta saker framför mig istället för att ta itu med dem...

Ringde mamma oxå, men hon fattade inte att jag bara ville prata, hon trodde väl at man ville låna pengar... Trött man blir...

Dubbelavsnitt av CSI idag, ett CSI NY och ett CSI Miami, trevligt! ;)

Just det, läste på Aftonbladet.se att det var en tjej som var jätteorolig eftersom hennes barn beräknas födas imorrn. Hon är rädd att han är antikrist... Det är ju 06.06.06 imorrn... Jag tror att många många föräldrar minst en gång under sitt barns uppväxt frågat sig om man är förälder till antikrist... ;) När det gäller vissa barn kan man ju undra ibland... Fast jag tror nog snarare det beror på miljö och uppfostran.

Nationaldag imorrn. Fast jag måste nog sitta med arbetet... Har inte skrivit något alls idag, mkt dåligt. Förra året var mamma och jag inne i stan och kollade på kungafamiljen och åt god mat på lyxig italiensk restaurang, det hade ju varit nice... men men...

Tv nu! Bye!

Kommentarer
Postat av: Annika

Hej! Om man blir sjuk mkt kan det bero på för mycket socker! Asså inte socker som i godis (eller det med, om man nu äter mkt godis) utan socker i maten. Typ färdigmat, smaksatt yoghurt, ketchup och så.. Sockret gör att de vita blodkropparna inte kan jobba och stå emot infektioner.. Det ska inte vara mer än 4% socker i innehållsförteckningen där det står "varav sockerarter". Du kan ju testa och se om du blir friskare.. Kram!

2006-06-06 @ 09:18:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback