Första dagen

Jaha, då var min första arbetsdag på Duka över. Det gick över förväntan tycker jag. Vanliga köp i kassan klarar jag utan problem. ;) Vet inte hur många presenter jag slagit in idag... Alla blev dock inte så tjusiga... En jättegullig kille skulle köpa en termos, det var nog den fulaste inslagningen jag gjort någonsin... Stackarn... Jag bad om ursäkt men han sa att det inte gjorde något alls. Han kanske gjorde om allt när han kom hem... När jag skulle slå in en annan killes paket tog jag för lite papper... Hur pinsamt som helst... Men han sa att han oxå hade gjort samma misstag flera ggr. Alla va så snälla så, både kunder och personal! ;) Det enda som är riktigt jobbigt just nu är att jag inte vet så mycket när kunderna kommer och frågar saker, men jag antar att det kommer med tiden.

Pendeln hem blev typ en halvtimma sen... Satt fast mellan Barkarby och Jakan i säkert en kvart... Mkt frustrerande, speciellt när tåget var nästan nedanför där jag bor...

E sååå trött. Och imorrn ska man upp och jobba igen! Härligt! Typ inte.. Börjar 10 på Ica. Cissi och Linda ville dricka vin på kvällen och fira sommaren. Ska ringa imorrn och se hur det är tänkt.

Just det! Löste in trisslotten mot två nya, och vann igen! 50 spänn... Tror man måste va pensionär för att få de riktigt höga vinsterna, de brukar va det, de som skrapar på tv...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback