;)

Igår var en mycket bra dag! ;)

Satt och pluggade lite smått när Ida hörde av sig och var uttråkad. Vi bestämde oss för att gå på bio, trots det fina vädret. Vi åt lunch på Wayne's på Kungsgatan och sen såg vi "Rika vänner" med Jennifer Aniston på Saga. Är så skönt att gå på bio på dagtid, nästan tomt i salongen.

Efter filmen, som var jättebra, gled vi runt på stan ett tag. Jag skulle ju träffa Annika runt halv åtta. Ida skulle på middag hos Johannes vid ungefär samma tid, så jag fick sällskap nästan hela tiden, mkt bra. Var ju lite synd att man inte hade tid att hänga med, men men... Vi gick iaf till NK, Ida visade mig den schyssta underklädesavdelningen. Hittade en jättefin mintgrön bh för 150 kr, den köpte jag, kunde ju inte låta bli... I know, I'm a shopaholic...

Lite senare träffade jag Annika utanför hennes jobb. Vi gick till Gamla Stan och tog en fika. Finns mycket att prata om när man inte setts på länge. Så mycket att vi helt plötsligt upptäckte att caféet stängde... ;)
Gick rätt smidigt att åka hem, skönt.

Idag har jag äntligen skrivit klart min examinationsuppgift för moment 4. Mailade iväg den för en liten stund sedan, hade en massa krångel med datorn imorse.

Har varit ute och åkt bil med mamma oxå. Jimmy ville åka och handla så vi hämtade honom och körde till Willys och sen till Barkarby, sen hemåt igen.

Madde ringde för en stund sedan. Vi ska åka och hälsa på pappa ute på landet imorrn på dan, vet dock inte vad jag ska göra på kvällen. Ska bli skoj iaf. Så ska vi få träffa hans tjej oxå, eller tant kanske det är... :) Spännande... Madde har tydligen blivit allergisk mot Moonlight... Inte bra... Nån som vill köpa en hund?

På söndag blir det eventuellt grillning hos min moster, skoj skoj. På måndag är det sjukhuset som gäller... Hua... Hatar sjukhus...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback