Did he really?

Var det verkligen så? Jaja, glad blir man iaf. ;)

Hade en jättetrevlig midsommar med snapsvisor en hel del vin. Det var jag, Ida, Niklas och hans vänner Janne och Johannes. Först gick vi ner till bryggan och åt sillunch där under bevakning av två hungriga måsar. När ett gigantiskt regnmoln började närma sig gick vi hemåt igen. Vi satt på Idas och Niklas mysiga balkong och drack öl och cider. När vi skulle äta middag gick vi ut på innergården och grillade, jättegott var det! Niklas var i fin form och gjorde ett par volter till grannarnas stora förtjusning. När det blev kallt gick vi in igen.

Idas och Niklas lägenhet är verkligen jättemysig tycker jag. De har i stort sett bara såna möbler och inredningsdetaljer som jag själv skulle vilja ha.

På kvällen fick Niklas och Johannes för sig att de skulle bada, så vi gick iväg till en sjö i närheten. Det såg rätt så kallt ut. Sen gick vi hemåt igen och spenderade resten av kvällen där. Tror jag gick och la mig runt 02.00.

Igår var jag kvar hos Ida rätt så länge. Kollade på tv och bakade paj. :) Niklas son var där oxå. Han tyckte att jag skulle åka hem, för han var lite rädd för mig i början. Vid ett tillfälle stod jag i hallen med en kofta på mig, "Ska du gå hem nu?" frågade han hoppfullt då... ;) Men när vi gjorde chokladbollar var han inte rädd längre.

Jag kom hem strax före 21.00. Det var lite halvdämpad stämning på t-banan och tåget efter Sveriges urdåliga match. På t-banan var det en helskum kvinna som verkade tro att hon var förföljd eller något. När dörrarna öppnades vi T-centralen gick hon så fort hon kunde (på ett väldigt underligt sätt) och gömde sig bakom hissen... weird...

Nu ska man bara jobba fyra timmar imorrn och sen ledig resten av veckan. Ska träffa Sara på onsdag, skoj skoj!


Kommentarer
Postat av: Cissi

fan vad gött du har de då!! Själv slavar man vart eviga dag.. Men är faktiskt ledig på tisdag. Kanske träffas & ta en fika? Kan plinga andra Linda med & se om hon är ledig.. Saknar mina Lindor *ler*

2006-06-25 @ 13:57:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback