........

Usch, jag känner mig som en flodhäst... Ändå visade vågen igår den lägsta siffran hitills sen jag började väga mig i början av september. -13 kg är det nu. Har stått stilla på -12kg hur länge som helst men nu har jag alltså lyckats bli av med ett till. Men det är väl ingen idé att jubla över det, är ju inget svårt alls att gå upp igen tyvärr. Kanske borde fråga den där före detta idrottsstjärnan om råd, hon som var och handlade bananer av mig i veckan, hon som bara är skinn och ben. Vad kan hon väga? 40 kg? 35? Hon kommer väl till Ica nån gång i veckan och köper bara frukt, kanske inte äter något annat.

Flodhästen Linda skulle iaf behöva gå till centrum och köpa lite nödvändigheter som t ex mascara, bodylotion och hårfärg. Men eftersom Linda är en flodhäst skulle hon allra helst ligga i ett vattenhål och mysa... Ingen lust alls att gå ut bland folk...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback