......

Usch... Hela min underbara helg blev förstörd... Jag som skulle ha så kul! Mycket dåligt! Finns nog aldrig bra tajming för att bli sjuk...

I fredags lyckades jag i alla fall få min mamma att skjutsa mig till jobbet så att jag kunde säga upp mig. "Nej Linda! Du får inte!" sa Eva... "Du är ju så duktig och trevlig!" Varför kan de inte säga sånt lite oftare? Så man vet lixom? Hon sa sen att hon mycket väl förstod att jag inte ville sitta i en kassa på Ica hela livet. Bra där...

Kände mig hur dum som helst igår när jag var tvungen att meddela Ida att jag inte kunde komma. Jag funderade på om jag skulle försöka åka ändå men jag blev helt matt bara jag reste mig ur sängen så det gick inte.

Igår kväll fick jag helt plötsligt lock för ena örat oxå... Och ont, som fan... Idag gör det inte ont, men det där "locket" vill inte släppa. Mamma har sagt att jag ska ha en bomullstuss i örat, jag som knappt kan ta i bomull... Hua! Kan känna den knarra där inne i örat... Får rysningar i hela kroppen... Yes, I know... I'm totally weird...

Kommentarer
Postat av: Annika

Hallå! Nässpray kan få bort lock för öronen. Asså när man sprayar i näsan, inte i örat som jag trodde första gången nån berättade det för mig.. Allt hör ju ihop så det funkar faktiskt!

2006-06-04 @ 15:25:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback