.......

Gick upp rätt så tidigt och följde med Erik till Centralen så han kunde ta tåget hem.

En stund senare mötte jag upp Sara vid Åhléns. Hon shoppade fina grejer på H&M, jag blev avis. Sen gick vi till Piccino och käkade lunch och mjukglass och drack kaffe. Blev sittande rätt länge för båda var så trötta att vi inte orkade ta oss för något alls. På vägen till tåget köpte jag ett par små örhängen, små dödskallar, jättesöta. :)

När jag kom hem såg jag att mitt paket hade kommit, 14,2 kilo... Tungt var det... Tur att jag inte behövde bära det alltför lång väg. Jag e inte så stark nämligen... Ibland står jag och gråter i köket för att det är någon burk eller flaska jag inte kan öppna...

Grannen under mig spelar riktigt pissig musik på högsta volym... Sitter och önskar att hans stereo ska paja... Hehe!

Imorrn ska vi på releaseparty! Skoj skoj! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback