Tjooohooo!

Wooohooo!!! I'm rich!!! Eller asså... ja... inte än... Men den 25:e!!! DÅ e jag rik!!! Troligtvis inte lika rik den 26:e, men men... Fick min lönespec från Ica idag, vågade knappt kolla... Den var hur bra som helst! ;) Så glad! Nu kanske man kan lyxa till det lite. För jag är ju en slösare... Kan inte hjälpa det, är mycket roligare att slösa än att spara...

Sandra gick tidigare idag med. Hon verkar riktigt sliten efter sin bröllopshelg. Gäspar typ hela tiden. ;) Såg ett bröllopsfoto idag, sååå fint! Inte alls avis, nejdå, inte ett dugg...

Idag kom två jättetrevliga kunder! ;) Ida och Niklas närmare bestämt! Fast de handlade inget, trots att jag försökte få dem att köpa ett par Efva Attling-glas (de höga champagneglasen e ju sååå snygga!)... De stannade inte så länge för det kom ju dumma kunder och störde... Men jag blev glad över att de kikade in.

Sara frågade om jag vill gå med i Pride-tåget den 5:e augusti. Klart jag vill! Bara det att jag lovat mamma att stå bredvid och kolla med henne. Jag var inne och kollade förra året, askul! Får använda morgondagen till att tänka på saken....

Hmm... Nu kanske man ska ta och beställa lite musik... Hehe... De där pengarna kommer nog ryka rätt fort... Ja ja, man lever bara en gång... tror jag...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback