Tebax

I'm back! ;) Å min helg kan enbart beskrivas med superlativ! Speciellt om vi bortser från stängningen på jobbet i fredags, fast idag fick jag bekräftat att jag inte gjort något fel, bra det.

På fredagskvällen åkte jag hem till Ida och Niklas och kollade på film med dem. De är så himla gulliga som låter mig sova där oxå. På lördagsförmiddagen hängde jag med dem till badplatsen ett tag. Blev medbjuden till Thailand i mars oxå om jag vill, värsta schysst! Får väl se om man lyckats spara lite pengar tills dess, vore jättekul.

Sen bar det iväg till Tyresö. Fick prova en massa kläder hos Tina, blev kär i alla Malinutten-topparna! Vill ha! Först hade jag tänkt åka hem på kvällen men vi bestämde oss för att gå till Konsum och köpa lite folköl och sen kunde ju jag sova på soffan. Så vi satt väl på balkongen och åt godis och drack öl till typ kl ett på natten tror jag det var. Skoj skoj! Dagen efter fick jag låna Tinas ena Malinutten! ;)

Ringde mamma på vägen hem från Tina. Jag hade inga rena kläder så jag ville komma upp och tvätta lite, det fick jag. Jorge låg och sov och mamma och jag satt på balkongen och pratade. När jag skulle gå ringde Daniel. Han undrade om inte jag kunde komma till Haninge. Jag sa ok, hade ändå inget bättre för mig. Stressade som en galning med att hinna torka ett par byxor och sminka om mig, även fast han sa att jag e så söt ändå.

Jag tog 19.01-tåget från Jakan. Enligt SL skulle jag va framme 19.55 i Haninge Centrum. När jag kom till Handen reflekterade jag över att jag någon gång hört att Handen C och Haninge C är detsamma, men eftersom klockan inte var 19.55 satt jag snällt kvar. Det visade sig att jag åkte för långt, j-a SL. Fick åka tillbaka till Handen. Daniel ringde en stackars kompis som fick rycka ut och hämta mig och skjutsa mig, kändes ju lite pinsamt, men men... När jag kom fram ringde jag Daniel som kom och mötte mig. När jag såg honom var det väldigt nära att jag vände och gick igen. GOD DAMN va snygg han va!!! För nu va han ju brunbränd oxå och ännu finare än vanligt. Vad fan ska han med nån som mig till, tänkte jag.

Som tur var så gick jag inte. Han presenterade mig för några grannar och kompisar som han satt ute och drack vin med, alla var jättetrevliga. Jag hade en väääldigt mysig kväll! ;) Hihi! Fast jag har nog aldrig varit hemma hos någon som haft det så stökigt som han hade det i sin lägenhet. Konstigt nog störde jag mig inte på det överhuvudtaget... Mitt alter-ego "pedant-Linda" har väl tagit semester... ;)

Får väl se vad som händer. Är ju aldrig lätt att räkna ut vad en karl vill. Fast han sa ju en massa saker, men man vet aldrig vad man ska tro. För han är ju, som sagt var, typ tusen gånger snyggare än mig... Man får väl försöka förtränga alla förväntningar och förhoppningar, så blir man inte lika besviken, eller nått... 

Synd att man inte var ledig idag. Tog jävligt lång tid att åka till jobbet, jag som trodde att det skulle gå jättefort, men det gjorde inte så mycket. Men dagen gick däremot fort, känns som att jag inte gjort någon nytta alls idag...

Idag är det två år sen den där hemska kvällen då Lars hade fest... Hua... Igår när jag åkte förbi Älvsjö och Hagis fick jag tårar i ögonen, j-a bajs... Att jag aldrig kan sluta... Jag e så tragisk...

Ska mysa lite framför tv:n nu, sen måste man ju sova för att orka jobba imorrn. Härligt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback