Svart kaffe

Jaha... Vad fan ska man läsa nu då? Läste ju ut den där boken igår... Den va ju så rolig... Så Tina du kan få låna den nästa gång vi ses! ;) Jag får nog införskaffa en riktigt tråkig bok som räcker länge... Hmm... Har nog några såna här hemma. Men de är ju uuurtrista så man bara dööör...

Idag har jag jobbat med en jätteschysst tjej som heter My. Det var i stort sett helt dött i butiken hela dan... Men men, vi hann ju prata en hel del! ;)

Imorrn ska jag, mamma och Annika gå på stan. Ska bli skoj! Får se om man hittar något man kan ha på sig på Idas bröllop, hoppas det.

På tisdag måste jag ta med lite pengar till jobbet. Vi har ju 70% rabatt på en massa grejer. Jag har spanat in en strandmatta, 10,50 kostar den med personalrabatten. My köpte två idag. ;) Kan va bra att ha lixom. Speciellt bra om man ska ligga i sanden och inte vill ligga på sitt badlakan som då blir alldeles sandigt.

Dricker kaffe... Svart... Inte så gott. Trodde jag hade mjölk hemma, men icke...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback