Shopping!

Ujujuj... Idag har det shoppats... Sara kom till Jakan vid 13-tiden. Finns ju inte så många affärer i Jakobsbergs centrum men jag lyckades hitta lite grejer ändå, en kort kofta på Carlings, en väska å ett par trosor på H&M, ett bäddset på Hemtex och ögonskugga, mascara, bodylotion å Elisabeth Ardens Eight hour creme på Kick's. Och nu har jag precis shoppat loss på Ticnet oxå... På onsdag ska vi se Laleh på Skansen, fredagen den 4 augusti ska vi på stand up på Grönalundsteatern och den 12 augusti ska vi äntligen lyssna på Winnerbäcks underbara stämma på Zinkens IP! Yey!!!

Mina skivor och min dvd har inte kommit än!!! Urdåligt! Hoppas verkligen de kommer imorrn! Dumma gubben i jourlivsen ville inte ens kika om min försändelse hade kommit... Själv brukade jag iaf va lite schysst och göra ett litet försök när jag stod i posten på Ica, men inte han inte... Bajs...

Imorrn tänkte jag åka in till stan och införskaffa en ny mobil. Inte för att det är något fel på min gamla men jag har ju kollat runt lite efter en mp3spelare med radio men inte hittat någon jag gillar. Saras mobil har både radio och mp3 och även kamera, verkar ju jättebra.

Usch vad vi har ätit idag... Gick till Kolgrillen. Vi beställde både förrätt och varmrätt. Förrätterna var jättestora så vi orkade inte all vår mat, men gott var det! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback