Myggbett

Idag har jag stängt butiken alldeles själv. Duktig jag är! Om jag nu gjorde allt rätt, tror det iaf... Imorrn ska jag öppna oxå, hoppas jag lyckas ta mig in... He he...

Skickade ett kort meddelande till Daniel igår för jag har lärt mig att man ska säga hur man känner, även om det kan va lite läskigt. Då ligger ju bollen hos honom lixom och nu vet han att jag tycker om honom. Jag har kommit fram till att jag nog tycker om honom lite för mkt för mitt eget bästa, men men... Fick iaf svar idag. Det var inte så illa som jag trodde, men han ska ju åka bort nu i två veckor, sen får vi väl se vad som händer. Usch va jobbigt...

Myggbetten från i söndags kväll kliar som fan! Skitjobbigt... Mygg borde portas från Stockholm...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback