Lördag

Shit vad trött jag börjar bli på en viss person... Hur trög får man bli lixom? Ibland känns det som att det här kommer att gå åt helvete och då kommer jag känna att det är mitt fel... Fan...

Madde och Anton kom och hämtade mig vid halv elva ungefär. Det hade inte gått att väcka Jimmy så han fick stanna hemma.

Att åka cab på motorvägen är inte snällt mot frisyren... :)

När vi kom fram till landet gick vi ner till bryggan ett tag. Anton lärde sig kasta med fiskespöt, han blev riktigt duktig.

Pappa och Christina lagade mat. Grillat, så himla gott.

Sen tog vi en tur med båten. Pappa körde självklart emot vågorna till Antons stora förtjusning. Jag blev dyblöt... Men men, torkar ju snabbt i solen. Försökte fånga lite strömming men de ville inte nappa.

När vi kom tillbaka åt vi jordgubbar och glass på bryggan.

Nu är man riktigt trött efter att ha haft vind i ansiktet i stort sett hela dagen. Lite färg har man fått iaf, trevligt. Kände mig ju så blek häromdan.


Nu ska jag slappa framför tv:n... ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback