Konsert

Värsta schyssta kvällen blev det!

Först åkte syrran och jag och åt middag på kinarestaurangen i centrum. Hon bjöd, ville väl flasha med amex-kortet... ;) Gick och handlade lite sen åkte vi hem hit. Syrran hade ju hunden hemma så hon kunde inte stanna länge.

När vi satt här och babblade ringde Sara och frågade om jag ville gå på Thåströms konsert i Tanto. Det kunde man ju inte säga nej till... Syrran var jättesnäll och skjutsade mig hela vägen.

Jag mötte upp Sara och de andra utanför konsertområdet. Fick veta att jag under kvällen skulle gå under namnet Lottis Gunnarsson... eller iaf medan vi gick in... det namnet stod nämligen på gästlistan. Gratis konsert alltså! Yey! Har aldrig lyssnat särskilt mycket på Thåström, kan nästan bara Karenina och kanske någon till låt. Men shit va bra han va! En fråga bara... what is he doing with his hands? Det såg lite weird ut till och från... Men men, alla har vi våra konstigheter, även herr Thåström...

Efter konserten bar det iväg hemåt. Sara skulle träffa sitt lammkött. :) Själv fick jag sällskap av Helen till Södra. Missade ett tåg precis, men tiden gick rätt fort så det var ok.

Hemma nu. Ska sova tror jag. Imorrn måste jag tvätta... Urk...

Kommentarer
Postat av: Sportochmusikbloggaren

Hej, du verkar haft en kul med en bra konsert. Välkommen in på min blogg där man kan diskutera
sport och musik.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback