Ingen shopping

Min shoppingdag gick ju inte alls så bra som jag hade förväntat mig... Hade ju planerat att jag iaf skulle köpa två omlottoppar, men icke.

Mamma och jag mötte upp Annika vid Fridhemsplan. Sen gick vi bort till Baba Yaga, som var stängt, j-a skit. Vi bestämde oss för att ta oss bort till den andra butiken jag skrivit upp på min lilla lapp, "Jenny & Jag". Men såg vi till att mamma fick sina ärenden uträttade. Gick och käkade på Taco Bar, gott! ;) Sen gick vi ända bort till söder. Där hittade vi en helt annan butik som hade Malinutten! Bara sådär! Men... De topparna var gjorda i något urdumt stumt material, satt inte alls så bra på mig som Tinas rosa. J-a bajs... Vi gick bort till den där "Jenny & Jag", men den hade ju måndagsstängt, fast de topparna hade nog ändå varit i samma material. Tina får ta ett snack med Malinutten... ;P

Vi var jättetrötta och varma men vi tog t-banan till centralen och gick lite desperat och tittade efter något liknande på Indiska, Debenhams, Sisters och Åhléns, men nä... Får nog ta och låna Tinas rosa till bröllopet, den tycker jag väldigt mycket om och trivs i. Så kan man köpa några fina byxor och skor till. Såg iaf en fin omlottklänning/topp på Sisters som man kanske kan köpa och ha i höst, den gick i svart så den känns inte som något jag vill ha på ett bröllop.


Hade iaf en rolig dag med mamma och Annika, även om jag blev lite grinig ett tag när inget gick min väg...


När Annika åkt hem för att gå på bio med Adam gick mamma och jag och tog ett glas vin för vi orkade inte gå till tåget... Är man riktigt trött kan man nästan bli full på ett glas vin... Inte bra...


Måste till Indiska imorrn och lämna tillbaka linnet jag köpte idag, det var typ för stort, skumt... Ska kanske gå till H&M med min gröna väska oxå, den har ju förstört några plagg... Färgar av sig... Dåligt...


Har försökt lägga in bra musik i min spelare nu, men jag har inget som jag orkar lyssna på. Man tröttnar ju jättefort på det man har i lurarna, jobbigt...


Ska jobba imorrn, börjar inte förrän halv tolv, jätteskönt! Är sååå trött, får väl ta och sova snart.


Kommentarer
Postat av: Malin

Malinuttens omlotter sys bara i riktiga 70-tals tyger nu för tiden. Det fanns inte så mycket stretch back in the days. Men det är det som är grejjen, omlotterna blir dubbelt så snygga i "stumma" tyger. Synd att inte den du provade passade. Hälsa Tina och ha det så bra!!!

2006-07-18 @ 19:12:09
Postat av: TinaPina

Skulle presis säga det! men i love it iaf, synd att det inte gick så bra, men man kan ju hitta liknande tröjor, å min får du ju låna ;)

2006-07-18 @ 20:36:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback