Galen

Aaaarghhhh!!! Jag blir galen!!! Andra morgonen i rad som jag vaknar vid 07.20 med dödsångest bara för att den där j-a containern töms... Det är ju inte LITE det låter... Fan, måste flytta. Ska kolla på en lägenhet i Solberga nästa vecka. Men Solberga? Är det bra eller? Finns väl inga kommunikationer där? Eller? Dessutom är hyran mkt högre än här. Men men... kolla kan man ju alltid göra.

Tänkte bege mig in till stan om ett par timmar. Har lite ångest över gårdagens shopping. Men i stort sett allt utom bäddsetet var ju nödvändigt, så det så. Ska ta det lugnt idag. Biljetterna ska hämtas ut men de är ju redan betalda. Måste köpa en kalender oxå, min går faktiskt ut på söndag, så det så. Sen är det mobilen då, men den tar jag på avbetalning tänkte jag.

Började läsa en ny bok idag. "PS Jag älskar dig!" av Cecelia Ahern. Det kommer gå illa tror jag... Jag började lixom gråta efter typ tio rader... Men den verkar bra, men sorglig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback