En dålig dag

Världen e ond... En sak har jag lärt mig iaf, att aldrig lita på någon annan än mig själv.

Idag har jag ägnat mig åt att läsa ut boken jag köpte igår, mkt bra. Det var en sån där feel-good bok med mycket humor, lättläst.

Får se om det blir något Skansen imorrn. Såg något om regn på nyheterna förut... Ska ringa Lena och kolla läget snart.

"All-In" Haha, varje gång jag ser den reklamen tänker jag på midsommar.... Konstigt va Ida? ;) Var en fras som användes flitigt under större delen av dagen och kvällen...

Skönt att bara jobba två dar den här veckan. Hoppas Handels sänker min månadsavgift oxå, de skrev att min nuvarande inkomst var 11500 kr... Stämmer ju inte riktigt va? Puckon...

Jaja, nog från mig nu! Puss puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback