Byxprovning...

Värsta coolt! Jag kommer i mina cargo-brallor igen! Det går t o m att knäppa dem! ;) Iofs sitter de rätt tight i midjan, men ändå, de går att knäppa! Yey! Likaså med Reebook-brallorna som legat och skräpat i garderoben ett bra tag. Sen hittade jag ett par capri-byxor som jag fått av mamma men aldrig använt, de kunde jag oxå ha. Mycket bra.

Ooohh... Kevin Costner i Bodyguard... Rätt så nice. Fast jag ska inte titta, börjar bara böla... typiskt mig...

Har bränt lite skivor till mamma och Jorge som de kan ha med sig på sin lilla semesterresa. De ville ha Winnerbäck och Lasse Lindh, bravo mamma, mkt bra musiksmak. ;) Sen gjorde jag en blandad skiva åt dem oxå med lite allt möjligt. Smög in en Kent-låt där oxå, mamma gillar inte Kent, eller jo det gör hon, hon vet bara inte om det... Hihi! ;)

Ååå vad skönt att va ledig imorrn! Wunderbaaart!!!

Kommentarer
Postat av: tinis

Jag e asförbannad!!!!!!!!!!!!!!
Hur in i h-vete kunde boken sluta så??????!!!!!!
Var e fortsättningen? jag vill veta vad som händer, jag har frågor i mitt huvud!!!!!
Bajs!

Jag har massa assega böcker du kan låna om du vill...
Hittade du något fint? Va du på baba-yaga?
Bra jobbat med byxorna, va glad jag blir för din skull! Puss på dig

2006-07-17 @ 20:15:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback