Arg

Nu är jag jättearg! Låg en avi i brevlådan nu när jag skulle gå till mamma. Hämtade ut försändelsen. Det var boken som var restnoterad på CDON! Den skickades fyra dagar efter skivorna! Det är ju skivorna som är viktigast! J-a skit! Ska jag behöva vänta på dom tills gubbjäveln i jourlivs skickar en påminnelse till mig!? Fan heller! Räkningen ska va betald inom en vecka, hur ska jag betala den? Och även om det går att få belopp och OCR-nr av CDON så vill jag inte gärna betala för något jag inte fått.

En bra sak iaf. Jag verkar inte vara allergisk mot  Clinique-produkterna. Använde dem imorse och en så länge har jag inte märkt nån reaktion. Mkt bra.

Älskar min nya mobil, skulle bara vilja ha mer musik att lägga in på den, är rätt trött på nästan all musik jag har.

Haha! Lyssnade på Lily Allen's låt "Alfie" idag, det skulle lika gärna kunnat vara jag som sjöng om min lillebror... Iaf för ett par år sedan. Den är iaf jätterolig, speciellt eftersom allt stämmer så väl. Hihi! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback