Ännu en...

...lista! :)

Senaste impulsköp
: En pocketbok, ”En shopaholics bekännelser” av Sophie Kinsella, mkt rolig
Bästa promenad: Borta vid Säby Gård i Järfälla, eller gärna någonstans vid vatten.
Favoritdryck: Isvatten
Äter lyxmiddag på: Hemma hos mormor och morfar, där är maten alltid god
Reser helst till: Vartsomhelst, några önskemål är Thailand, Mauritius, New York och Istanbul…
Gå bort-present: Blommor, eller nån schysst inredningspryl
Favoritlyxartikel: Lyx? Det har jag inte råd med. Men doftljus och hudvårdsprodukter kan göra att tillvaron känns mycket lyxigare.
Älsklingsljud: Vågbrus
Jag gillar: Vackra saker och mina underbara vänner.
Tidning jag gillar: Alla inredningstidningar
Favvosajt:
www.tjuvlyssnat.se, anjuuna.blogg.se, www.blogg.se
Här bjuder jag mamma på middag: Hemma hos mig
Fikar gärna på: Piccino
Lunchställe: Taco bar, Piccino, eller något schysst fik nånstans. Brukar ju alltid ta evigheter innan jag och mina vänner kan bestämma oss för vart vi ska gå, alltid samma problem…
J
Favoritbutik: Alla inredningsbutiker!!!
Favoritfärg: Grönt, svart och brunt, kan variera beroende på vad det gäller
Favoritdjur: I stort sett alla däggdjur. Insekter går fetbort!!!
Favvoskor: Mina mockaboots. Hoppas jag hittar några liknande till hösten…
 Motionerar: Promenerar, har inte tagit mig till gymmet på evigheter trots att jag betalar medlemsavgift…
Favoritprodukt på systembolaget: Don’t know, beror ju på vad man e sugen på.
Senast gnolade: ”I try” med Macy Gray
Senaste fyndet: Min mintgröna bh!

Favoritprodukt på apoteket: Ipren och alvedon
Fulaste färgen på kläder: Blått, iaf på mig själv
I min cd-spelare: Uj uj… Allt möjligt…



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback