Allergisk reaktion...

Fan... jag ser ut som en fotboll i ansiktet... Måste vara en allergisk reaktion, antingen av min nya ögonskugga eller mitt nya svindyra hudvårdspaket från Clinique. J-a skit... Har aldrig varit känslig mot nån slags smink- eller hudvårdsprodukt tidigare. Ja ja, folk lär ju glo mer än vanligt på en idag...

Det gick bra att jobba igår, hade en ordentlig liten rush ett tag.

Efter jobbet åkte jag hemåt. Gick en omväg förbi Jorges lägenhet och hämtade hans post. Det hade bara kommit ett brev på hela veckan.

När jag kommit hem tänkte jag försöka lära mig min nya mobil och gå och lägga mig tidigt eftersom jag var så trött. Då messade Ida och frågade om jag inte ville komma in till stan och möta upp henne, Niklas och Johannes. Kunde inte säga nej till det. Mkt trevligt. Kom hem igen strax efter kl ett.

Och nu ska jag snart åka och jobba... Härligt! Typ inte... Men det är ju en rätt kort dag. Börjar 11.30 och stänger butiken 17.00, så jag ska inte klaga. Sen ska jag ju bara jobba 15.00-19.15 på torsdag, skön vecka!

Jaja, ska plocka ihop mina grejer nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback