....

Usch... Snart ska man åka och jobba. Känns som att jag inte kommer ihåg något alls av det jag borde komma ihåg. Drömde värsta mardrömmen inatt om det... Men men, det går säkert bra...

Igår skulle jag ta 11.01-tåget till Spånga, det var ju självklart inställt... Lite väl många inställda tåg och förseningar på senaste tiden, de sa ju att det skulle bli bättre nu, från närdå undrar man... Dessutom är det helpuckat att de kör med halverad trafik PLUS korta tåg(!) bara för att det är sommar... 

Fick iaf ta bussen till Barkarby så fick Lena köra en liten omväg och plocka upp mig där istället. Julia var glad och längtade efter att få se kaninerna.

Vi var lite oroliga att djuren inte skulle va synliga på grund av värmen, att de som kan skulle hålla sig gömda i skuggan. Men så var det inte, snarare tvärtom. De stora björnarna stod nästan och poserade för människorna som tittade på dem. De mindre björnarna hade brottningsmatch till Julias stora förtjusning.

På vägen ut fick Julia åka karusell och så fick hon peka ut en påse i det ena "vinst varje gång"-ståndet, i påsen fanns en stor nalle och en dumleklubba, hon blev gladast över klubban... ;) Utanför entrén köpte jag en ballong åt henne.

Lena frågade om jag inte skulle följa med hem till dem och äta, så jag tackade ja. Julias farmor och farfar var oxå där. De är väldigt trevliga, men det räcker med små doser... ;) Ibland kan hennes farfar börja berätta nån historia som man redan hört femtioelva ggr, och då sitter man snällt där och låtsas att man aldrig hört den förut... Men som sagt, de är trevliga.

Fick stressa till Vällingby men hann med 22.38-bussen så jag var hemma strax efter 23.00. Är lite trött idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback