.....

Stal den här listan från Roomservice's blogg... fast jag har ju som ni säkert fattar fyllt i mina egna uppgifter...

DAGENS:

klädsel:
Trosor och bh, nej jag har inte gått ut så… ;) e bara så varmt i min lilla lya…
frisyr: Njae…
låt: ”Buttons” med Pussycat dolls
tv: Morgan Spurlock
vill ha: En fettsugning…
sjuka: Verkar som att containern utanför fönstret töms typ 10 ggr om dan…
tråkigaste: Världen är ond
roligaste: Att jag får träffa Julia imorrn, gullunge!

SENASTE PERSON SOM:
sov i din säng: Jag, själv…
såg dig gråta: Kommer inte ihåg, gråter oftast bara när jag är ensam
fick dig att gråta: Säkert nån dum karl
fick dig att börja skratta: Julia
du gick på bio med: Ida
du gick på stan med: Ida
skickade ett e-mail till dig: Cissi
skickade ett sms till dig: Stophe
skickade ett lunarinlägg till dig: What?

HAR DU NÅGONSIN:
sagt "Jag Älskar Dig" till en pojkvän och menat det: Ja
bråkat med ditt husdjur: Ja
drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag: Nej

HAR DU NÅGONSIN VARIT I:
Norge: Ja
Danmark: Ja
Finland: Ja
Island: Nej
USA: Nej
Tyskland: Nej
Frankrike: Nej
Spanien: Ja
Italien: Nej
Kroatien: Nej
Grekland : Ja
Österrike: Nej
Schweiz : Nej
Thailand: Nej
Kanada: Nej
Brasilien: Nej
Belgien: Nej
Bulgarien: Nej

EXTRA STUFF:
Vad är du mest rädd för: Att någon jag älskar ska dö, att jag ska leva ensam resten av livet
Var vill du gifta dig: Vet inte om jag nånsin kommer att gifta mig
Vem hatar du verkligen: ÄckelBettan, fast jag borde sluta med det för det tar för mycket energi att hata, hon är inte ens värd det.
Varit kär: Ja
Har du ett jobb: Ja, på Duka
Gillar du att ha folk omkring dig: Ja
Är du ett hälsofreak: Nej
Är du ensam nu: Ja
Låtar som fastnar i ditt huvud ofta: ”Unfaitful” med Rihanna

FAVORIT:
Favoritrum i huset: Haha…
Typ av musik: Pop, rock, hip-hop, soul, hårdrock
Parfym: Gucci Rush
Månad: April
Mat: ?
Dricka: Ramlösa granatäpple
Godis: Choklad
Tidning: Inredningstidningar
Film: Eternal sunshine of a spotless mind, Dagboken, m fl…
Skådis: Kate Winslet
Djur: alla djur utom insekter, fiskar och vissa reptiler

DE SENASTE 24 TIMMARNA, HAR DU:

Gråtit:
Ja
Köpt någonting: Ja
Varit sjuk:
Sjungit: Yes
Sagt "Jag Älskar Dig": Nope
Velat säga till någon eller några att du älskar dem: Nope
Träffat någon ny: Nix
Saknat någon: Ja
Kramat någon: Nope
Kissed someone: Inte det heller
Ätit: Kebab
 

Kommentarer
Postat av: Ida

Vad rolig lista! Den ska jag sno och sätta in i min blogg imorgon!Nu är jag för trött och Niklas tjuvkikar över min axel...Tjingeling!

Postat av: Cissi

hahaha

2006-07-05 @ 21:55:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback