Tvättar

Idag är jag mycket piggare. Konstigt nog var det inte särskilt svårt att somna igår kväll.

Va på gymmet nu på morgonen, inte alls mycket folk. Va en kille som hoppade jämfota uppför trappen ett par gånger. Säkert en jättebra övning, men det såg väldigt roligt ut... ;)

Har pallrat mig upp till mamma med en påse tvätt, sitter och väntar på att den ska bli klar.

Skickade in min studieförsäkran till csn, tur att man kom ihåg den. Tänk om man hade suttit här, om några veckor, och undrat varför det fortfarande står noll på kontot... Hoppas pengarna kommer lite tidigare den här månaden. Känner att jag inte har så jättemycket kvar... Vill ju helst kunna slösa lite på onödiga saker till mig själv! Haha!

Mamma ringde förut och frågade om jag ville följa med henne och "tjejerna" (alltså hennes gamla tant-kompisar...) på stand up på torsdag. Jag älskar ju sånt, så jag kunde inte säga nej. Hoppas bara att det är bra. Kommer ihåg när vi va med jobbet på Norra Brunn och vi fick se Janne Westerlund (han från Stockholm Live...) strippa... Det va ju en syn man inte glömmer... Janne iklädd enbart leopard-string... ;)


Snart är tvätten klar, sen hem och diska och duscha. Sen ska jag in till stan och fika! Skoj skoj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback